Funderigar!

Första gången denna vecka som ja gick te jobbet...man märker direkt att man bli så mkt piggare....
På vägen till jobbet där vid 6 så funderar man en massa för att fördriva tiden...tanken har slagit mig och sakt många gånger att faan nuh ska ja sluta röka...ja måste...
tänk sååå mkt pengar ja sparar på de..men å andra sidan kommer ja nog köpa mer godis hehe :P

ja vil sluta röka..men en annan vilja vill inte de...den e lixom starkare än den kloka....hum..varför ska de alltid vara så?

jaja...många funderingar som kommer upp...
bland annat att ja e såå trött på denna staden nuh...
Inget e redigt vad jag hade räknat med...
Aldrig någon som hör av sig..och kanske säger men hörru cissi va faan ska du med på fest i kväll?!?!
Vad e de jag har gjort för att alla ska fly för livet? e ja värkligen så hemsk?

ja hade de bra som de var hemma i o-hamn....ja visste vad jag hade...mina vänner..men ja ville ut på äventyr...
så ja drog..men ja skulle nog aldrig ha gjort de endån...ja ångrar mig något såå SJUKT mkt...
Men å andra sida...hade ja inte flyttat hit hade ja inte träffat jocke vilket ja e jätte glad över att ja gjort...

Jag vill inte behöva tigga och be för att få hänga med ut på något kul ibland...eller bara ta en promenad och bara snacka skit eller bara dra en film och inte säga ett ord...allt betyder mer än vad man tror....
visst ja e skit trött efter jobbet...men de beror även på så mkt annat, man känner sig ensamen man går runt och tänker på de, man blir trött i skallen och ja man blir helt slut helt enkelt....

Allvarligt vet ja inte vad ja ska göra...händer de inget snart så ja då ja vet fasen inte....
jag e en gald människa inte ofta ja hänger läpp....men alla har juh sina dagar...
Saker som går fel...saker man hört och misstolkar..de blir fel och allt blir skit....ja vad ska man göra?
man försöker på nytt men motsvarande kanske inte e lika arbetsvillig...ja jag vet inte tråkigt e de iaf...
ja kan inget annat säga...

Just nuh känns de som om ja vädjar till att folk ska höra av sig...hum...ja ja kanske gör de..ja e så trött och sjukt ensamen...desperat var det någon som nämnde någon gång...hum ja kanske?
jag vet faktiskt inte själv...
ja vet bara att ja då och då försöker höra av mig men aldrig någon som hör av sig tillbaka...tråkigt mkt =(

ja jag har hicka förövrigt om någon ville veta..och ja e trött som en gris tänkte ja men, ja e grisa så trötta kanske? haha skit samma :P

i morgon e de fredag iaf och de käns skönt...får hoppas på att ja kan få två veckors semester med så vi kanske kan dra te böda på öland...

nog nuh annar kan ja skriva hur mkt som helst :P


god natt eller nått

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?