Orkar inte

Orkar Inte Mer!!! 08-07-15 kl:18.00


NU är ja allvarlig när ja säger det..ja orkar inte med livet längre ja e så trött på de....
Ja har gjort något dumt...och ja hoppas innerligt att ja inte vet om ja kommer ångra det eller inte....för ja vill inte veta....

Finns fasen inget här i livet som kan göra en lycklig för gott...ingen som kan älska MIG för hela sitt hjärta....
istället kossas mitt....ja orkar inte mer....flåt...

ja mår illa...ont i huvudet...gråtit hela natten inte en blund trotts mina sömntabletter i mängder.....inget hjälper...
Hoppas de här blir bättre....

finns inget som kan göra mitt liv värre...ja kommer aldrig bli mig själv nu....
jag hadde lovat mig själv att ja inte skulle bli sårad igen...att ja inte skulle älska någon....men omedvetet blev ja kär...sjukt kär....
och ja trodde att de kunde gå...ja trodde de...allt känndes så underbart...och bara på 1sek så försvinner allt...allt man har älskat så mkt....
allt som bettyde nått och allt man hadde....finns inget kvar längre...inte ens ja finns längre....
kanke...kanske finns min kropp kvar levandes...men aldrig de som finnt inuti...de tog du med dig när du gick..
ja vill inte ha tillbaka det för de tillhör dig....behåll de....men glöm mig aldrig...


för många....och ja känner mig ganksa lungn och harmonisk...de känns som en underbar drog...bara de går som ja vill....
för ja vill aldrig mer kunna ångra mig...för de ja just gjort eller någonsin gjort...

FÖRLÅT!!!!

Kom Ihåg att ja älskar dig...vad som än händer....

glöm inte bort mig....du vart mitt allt....fanns de en annan väg att gå..
så var de bara de som fanns att du skulle älska mig som ja älskar dig..men de kommer aldrig hända..

Ja vill dö....ja vill de ja e inte rädd..ja vill bara somna in och inte behöva känna nått...
men att ha dig i mina sista tankar...att till och med få ha dig brevid mig med dina armar runt mig skulle kännas som himelen...
för det är dit ja ska...kanske lite tidigare än vad man ska men ja orkar inte med det värkliga livet..ja e lessen

Postat av: My
2008-07-20 / 16:12:49

Gumman :( det är bara ringa om du vill prata !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?