Svårt Att Andas

Hade skit svårt att sova i natt...allt kommer på en gång när man ska sova...satt och kollade på bilder på oss...min dumma nöt....visste inte vart ja skulle te vägen..ville inte vara ensamen..så ja gick in te mamma och kröp ner...ja bara grät..de fanns inget slut på de...fick dåligt att andas på grund av allt....
mamma vaknar och låg och försökte trösta mig....

ja orkar inte..=(

mamma kom in och väckte mig vid halv ellva i dag...och frågade om ja ville med ut och cykla...så att ja kom på andra tankar...ja visste visserligen inte vad ja tackade ja te men ja skulle iaf med ut och cykla...efter som man inte är så ofta här så e mamma lite exta mammig...:P (kan faktiskt vara mysigt) så hon plockade fram kläder te mig..de var visst viktigt med de för ja skulle bli lerig och blöt..hum...ja...massa kläder blev de iaf...sen såkom sonny med cyklen sen så cyklade ja och mamma och sonny ut i skogen....de skulle vara den "lätta" banan..på 11km hum..ja de kan väll gå tänkte ja...ja har inte suttit på en cykelpå ja jag vet inte när länge iaf...ja de var okej i början men sen så när ja såg den första baken...fick ja panik att ja hade följt med ut..men de var bara att trampa på med allt man hade....ja blev helt slutkörd efter bara ett par minuter...mamma och sonny e ute och cuklar dagligen men rundan på över 2 mil...huhu så ja de gick fort kan ja lova...ja trampar och trampar känns som om ja inte kommer någon stans...efter halva banan så håller ja på att dö ja kan inte röra mig så trött och helt slut e ja :P hehe
men de blev inte mkt vila där...de va bara på cyklen igen och börja trampa...usch..
ja men de gick juh bra kände man när man väl var hemma igen....lerig över hela kroppen prickig i ansiktet av lera och helt blöt....ja de känndes lite kul att få skita ner sig lite köra i dom största pölarna bara för att bli så skitig som möjligt bara för man får :P
sen så skulle vi skälja av cyklarna..haha så kommer sonny ut med en vattenkanna :P han aknske tror att cyklen kan bli större vad vet ja :P

sen så åkte vi och handlade mat åt...sen spelade ja och sonny giutar hero...börjar bli duktig igen...=)
sonny klarade sig bra med för att vara första gången...:D
jaou..efter de så gjorde vi inte så mkt...

nu ligger ja här i min lilla syster säng...som är hos min pappa...
funderar som vanligt...därför ja försöker skriva för att slippa ha de i huvudet....
de hjälper till en viss del...men inte längre än den lilla delen...suck
ja önskar att ja kunde glömma....eller inte inte glömma men kommaöver de slippa vara lessen hela tiden...tiden med dig kommer ja aldrig glömma eller ångra...de var en underbar tid....
Tror endån att de finns lite folk som tänker och bryr sig...man märker vilka som bryr sig när sådant här händer...de känns skönt att få höra pisitiva saker...de behövs när man e så nere....

hum...har svårt att låta bli saker och ting...känner att ja kanske till och med är elak...försöker att inte skicka te dig...lägga mig i vad du gör...ja vill veta men endån inte...ja förväntar mig de värsta vad du ska svara....oftast blir ja lessen...så varför frågar ja en massa?
ja e så rädd att du ska hitta någon annan...eller glömma bort mig totalt...ja vill inte de...ja tycker om dig så mkt joakim!!!

suck...

känns skönt att vara hos mamma...för som ja sa innan e mamma exta mammig...så frukosten e klar på morgonen när man kommer upp...hon har köppt fyra tröjjer åt mig...och massa saker...de e skönt att få vara bortskämd förnågra dagar..för de är ja aldrig annars förens ja kommer hit...
mamma vill så mkt hon vill hjälpa och ta hand om mig så mkt hon kan när ja väl e här..ibland blir de för mkt men mest e de bara skönt att få lite uppassning....

Åker hemåt o-hamn klamar på tisdag eller onsdag..vet inte än vilken dag...sen så ska ja luffa runt bland vänner i två veckor...tar nog ett stopp i o-hamn sen blir de vidare till ruda och säga hej till pappa...sen blir de kalmar...träffa nettan..ta en fika med christian och snacka sit...träffa jessie och många fler...sen lördag har min bror grillfest så då blir de b-måla för hela slanten..de ska bli skönt att träffa alla på ett och samma ställe igen..ja sen har ja planerat att åka te strand på öland med någon som e tjugo...dom har juh bartömming varja söndag på ett ställe där så de blir supa mig redlös...be någon hämta mig och somna i en busskur någon stans på vägen..de blir nog bra..om inte annat en upplevelse i sig...ja vem vet vad som händer...
hoppas iaf att ja har bestämt mig hur ja ska göra med flytten ja funderat på...får se vad det bir...

ackt nu för nuh kommer cissi till o-hamn igen :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?