Hej Nyköping!

Ja då har man tagit sig en bit på vägen...i dag är det två veckor som ja bott här uppe och haft jobb....
Längtar inte hem så mkt faktiskt inte till o-hamn iaf men ja saknar juh en och annan person...
Blir av med min lägenhet den 17:de och det känns skönt för då kan jag värkligen söka lägenhet mer seriöst än vad jag gjort innan...bor just nuh hos tommy i 22 kvadrat meter lite väl trångt för oss båda känns de som...har sökt en massa lägenheter nuh men det e riktigt svårt att få tag i en trode faktiskt inte de men så värkar det som iaf men ja hoppas att jag hittar en så snart som möjligt....komma igång med mitt liv lite seriösare....
Nuh har jag ett väl betalt jobb iaf som svetsare i södertälje och det känns skönt att veta att man har mer pengar så man kan klara sig själv så man inte behöver be om hjälp från mamma och pappa.....

Den 14 åker jag hem till O-hamn och packar ur min lägenhet och i samma veva så har jag en utflyttnings fest för er som känner att dom bryr sig om mig....det är då jag värkligen ser vilka som bryr sig tillräckligt...oki om man jobbar eller något men man kan ge de ett försök att ta ledigt eller skaffa pengar eller vad det nuh är...
ja vad ska man säga livet rullar på för er som undrar det kommer även en inflyttnings fest med hoppas jag om jag får tag i en lägenhet :P nae men när den blir kommer jag med mer info om...vad jag vet är att vi ska vara hemma hos mig en stund sen har bandet Fall här i nyköping (För er som gillar lite hårdare musik) lovat att spela vart vet jag inte men det ordnar sig =)
Känns som....jaa jag känner mig fridfull...känner mig friare än någonsin på något konstigt vis...jag har värkligen tagit ett stort steg att bara fölytta ifrån ett jobb som jag fick min lägenhet och alla vännerna....men alla behöver en förändring någon gång här i livet...det är inget som säger att jag kommer stanna här för all evighet men det lär nog bli ett tag...det är vad jag har räknat med iaf ;) för er som vill ta en tripp och hälsa på så e det inte så långt eller jo kanske 26 mil men e man fem i bilen så blir de inte dyrt de kostar typ 500-600 kr fram och tillbaka och de delat på fem e 100-120 kr lixom det är inget så jaa säg bara till om ni känner att ni saknar mig ;)

Jaa...lite ombyte mitt i allt....
Tror inte du e seriös alls tuvär...kom hit för att jag ville ha ett nytt liv och inte bli sårad eller något annat så känns som om jag backar där....det får stanna vi det som är just nuh tills du kanske visar nått?!?
tror ifs inte det men då får det vara så inget ja kan göra men jag utsätter mig inte för att bli lurad och sårad igen...nåått borde jag lära mig snart hehe :P
lite synd för du e lika cp i ena hörnet som jag e :P

jaja så ere....
Saknar er där hemma...hoppas nuh att ni dyker upp på min fest den 14:de hör gärna av er om ni kommer annars så e det bara att dyka upp när ni känner för de =) ja lär börja tidigt efter som de lär vara den sista kvällen som ja festar i O-hamn på väldigt länge ^_^

jaa slut på de roliga här sitter jag och dricker öl helt själv :P tommy är och käkar hos någon släkting han borde väll komma snart vi skulle ut sen hade vi tänkt blir nog OT för er som undrar så tror jag att det är som Ankaret/Beckgatan haha OT det är juh OSKARSHAMNS TIDNINGEN Mohahahahahahaha såg de nuh haha fan va coolt :P
jaja...massa skit och lite värkstad...
jo ja var ute förra fredagen men de kanske inte blev så lyckat kom hem lika snabbt som ja kom in typ nae men en timma han jag vara inne iaf....var ute och rökte och som man brukar göra på Apollo hemma så ställer man drinken på bordet och går och röker men AJ AJ det gick det inte här...för här blir man drogad =/ ja Lilla Cissi hade fått något i sitt glas men märker inget fören hon hade druckigt upp hela....hade tappat bort emelie och alla dom så fick ringa tommmy och love som sitter hemma att be dom hämta mig för något inte står rätt till.....Mer än så mins jag inte....Dom hade iaf hittat mig utanför och stått och spytt som en galning hum!!!!
inte ett skit efter det mins jag och fy de var det värsta jag varit med om....ja jag kan juh säga att ja gör inte om det igen iaf...kanske ska tilläga att jag ätit ordentligt och allt man ska drack tre öl hemma och två cider och två öl ute sista ölen var drogad...ALDRIG i livet att jag blir så full som jag blev...NEVER...
Haha hade iaf ont i ena skinkan så kunde inte gå så duktigt på några dagar haha :P

Jaja här kan ja juh inte sitta och skriva skit hela kvällen...se om man hittar något annt att göra....ringa tommy kanske...jaja skit samma....

Lägg in lite kommentarer alltid kul att läsa och se vilka som besöker min sida...

Ha det bäst nuh och kom ihåg jag saknar er och Ställ inte ifrån er era drinkar ;)

Puss på skinkan!!!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?