Nedstämd =(

känner mig nedstämd eller nått?!?!
Jag vill bara vara lycklig...=(
Fattar inte att ja hela tiden ska ha en sån otur...
dom säger juh otur i kärlek men tur i Spel & pengar..men ja har fasen inget av dom =(
blir så trött på mig själv....

De e typ som........

Kärleken är tålmodig och en vän, den är aldrig svundsjuk
kärleken är aldrig skrytsam eller fåfäng,
den är aldrig ohövlig eller självisk,
den tar inte illa upp eller blir arg.
kärlek gottar sig inte i andras synder utan glädjs åt sanningen.
den är alltid beredd att förlåta,
lita på, hoppas på och bestå vad som än komma skall!


Jag letar inte efter någon jag kan tänka mig att leva med.
Jag letar efter någon jag inte kan tänka mig att leva utan.


De Avgörande stunderna i ens liv är aldrig planerade

Älska mig för den jag är, för ja kommer aldrig bli någon annan!









/// C <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?