Orkar Inte Bry Mig!!!

Nu Ligger ja här hemma i min nya lägenhet som e så otroligt fin..och jag e så nöjd...bakis och helt slut..de var en kul kväll i går trotts vissa tråkigheter..

nu känns de mesta så otroligt bra...jag är hemma igen..ja har fått min lägenhet ja har jobb och ska bli fast....
de är basen till att man ska må bra...
men de finns så mkt runtomkring som spelar stor roll..
Allt det här med XXXX gör mig helt jäkla galen...du bryr dig juh fasen inte för fem öre...hade du värkligen velat att de skulle funka och att de skulle bli bra så skulle du ge mer..än vad du gör nu för du ger inte ett skit nu...
varför ska du hållapå att göra mig så jäkla besviken hela tiden?
e det så nödvändigt?

suck

men förövrigt mår j skit bra...vaknade upp i dag och var på så toppen humör..:D trotts att man kanske inte mår så bra i dag hehe :P men de kallas väll själv förvållat =)

ja saknar dig EMELIE LIMERGÅRD hur ska ja klara mig utan dig i en månad? när ja blir helt galen av att du är borta 1 ½ vecka? uscha fy =)

Älskar dig min gumms <3 utan dig hade jag inte varit nått

ÄLSKAR DIG....Du och ja tillsammans = skit snygga och helt bäst haha LOVE
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?