Tänk på vart du handlar!


I går skrev ja ju ett inlägg om att mitt bankkort har blivit kopierat och länsats...
Ja fick klippa och spärra mitt kort i går, så att ingen kommer kunna använda det igen.
Ja kommer kanske få ett nytt kort nu i veckan hoppas jag..
Men iaf ja fick gå in på banken i går för att kunna få ut mina pengar, En barndomskompis jobbar där inne så hon hjälpte mig och berättade samtidigt att ja inte var ensamen om att ha blivit länsad på mitt konto.
Vi är nog runt en 100 Personer om inte fler bara här i våran lilla stad Oskarshamn...

Det jag vill komma med detta är...TÄNK på VART ni handlar..handla ALDRIG på nätet och om ni nu skulle vilja göra det...öppna ett NYTT konto som ni använder er av med så mycket pengar på som ni ska handla för!!! Ha hellre kontanter än att använda kortet..
Ja vet att ja går emot alla som säger att de e bättre med kort, ja de kan ja hålla med om när det gäller ficktjuvar...Men i slutändan tror ja nog att det är bättre med kontanter...

Jag hoppas det är många som läser detta för ja tycker detta är viktigt...

Man har ju bara trott att sånt händer ju bara alla andra men inte mig....
men se vad som hände nu!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?