Ett heelt jävla eget inlägg, bara för ni e så köörda!!!

Ni måste juh verkligen hata er själva som ni beter er???
Ni måste juh verkligen vara så avundssjuka på mig, bara för ja e såå mk snyggare än vad ni någonsin kommer att bli....
Att gå runt och dra mig i håret, knuffas och allt va fasen ni styr med de bevisar juh bara att ni för de FÖRSTA ni har inget innanför skallen, värkligen inget...de andra ni skulle så gärna vilja vara mig istället för er själva....för de tredje ni går fortfarande i förskolan där man drar andra i håret när man blir lite grinig....MOGET säger ja bara...

ja kunde inget annat än bara skratta åt er i går....
och om ni tror att ni får de lätt nästa gång ni hoppar på mig som ni gjorde för typ 1-2 år sen, då har ni jävligt fel...
förutom ert lilla "gäng" som var där i går så vet jag att reserande står på min sida....
ja vet att ja inte är hatad, ja vet att folk tycker om mig ja vet vart ja har mina vänner....
ni tror att ni har folk på er sida..men i själva verket har ni ingen mer än er själv....
haha de e så kul att bara se hur ni beter er....

Egentligen finns de inte några ord vad ni är för nått...kort sagt ett gäng förskole barn....

*Ja njuter av att veta att ni e så avundssjuka på mig*
Postat av: Anonym
2009-02-08 / 23:35:58

verkar ju vara du som bryr dig om dom eftersom att du lägger ner enegi på dom och skirver ett helt blogginlägg om dom tjejerna. och kan säga att jag tror inte dom är ett dugg avundssjuka på dig, dom är ett gutt gäng tjejer med bra självkänlsa, ett starkt gäng!


Postat av: Anonym
2009-02-08 / 23:40:19

vad hade du i svenska,ig? vErkligen stavas med E INTE Ä!!


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 00:02:20

Vad du tror och inte tror skiter ja i..för du vågar juh inte ens skriva vem du är...men trevligt att du läser iaf...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?