Ja Var Helt Säker På Att Ja Skulle Dö!

Skriver lite fort nuh....efter som ja ska iväg och gratta johan som fyller år =)

Skulle åka till min fader i dag för att fixa lite saker efter jobbet....
Som dom flesta kanske vet och ser så e de skit väder dimmigt och blött och allt vad de nuh är...
Jag är nog bra dum ibland som kör som ja gör i vissa väder...utan att tänka på de speciellt mkt ,efter som de e kul :P
Men iaf....på väg till pappa så kommer de en stark kurva...ja kär dock inte såå fort som ja brukar...
precis i svängen möter ja en bil...en bil som vägrar stänga av sina hel lysen...vilket gör att ja ser ABSOLUT inte ett skit...dimmig och blendad...halft ner i diket med bilen men lyckas komma upp igen efter en bit i diket....
ja säger bara de....VILKA JÄVLA IDIOTER DE FINNS....skulle DU villja ha på ditt samvete att någon kör i diket på grund av att du inte stängde av hellyserna i ett sånt här väder....?

Ja var heelt övertygad om att de skulle smälla VILKEN sekund som helst...
Okej...ja är nog inte rädd för döden....tror ja inte iaf....men vid sånna tillfällen så blir man RIKTIGT skraj att man ska dö...
På bara några sekunder så hinner man tänka på MILJONER saker man inte gjort och borde gjort osv....

KUK HUVUDEN SÄGER JA BARA.....

Nuh ska ja fixa mig lite innan ja ska dra...
kanske hinner ta ett kort och lägga ut innan =)

Annars ha en bra kväll...och kör försiktigt om ni ska ut och köra....(Gör inte som jag)

Puss
Postat av: Erik Norman
2009-02-09 / 00:03:19

Haha ja de finns fiiiiina pärlor i världen ;D så de var duuuuunder dimmigt där uppe me :p var ute och körde jag me såg inte 2 meter framför mig>< så fick vända tillbaks där de fans gatlyktor :P


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 00:10:53

haha ja de var skit dimmigt :P de är inte bra alls...vissta borde inte få ha körkort :P


Postat av: Erik Norman
2009-02-09 / 00:35:19

Ja, har nog aldrig varit med om sånt väder på länge:O haha nee håller med dig, varje gång jag kör mellan kalmar och nybro så tror jag alltid de är nån som ska krocka dom kör om när de typ är galet lite kvar och missa helljusen är ju mer och mer vanligt nu =/


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 00:41:26

nae de har inte ja heller :P

men ja kär juh inte direkt efter skyltarna :P


Postat av: Norman
2009-02-09 / 02:43:57

hehe nee, de är kul att köra fort, men de är ju en annan femma än att köra vårdslöst:P jag måste följa reglerna i 3 veckor till lr nåt, sen fyller jag 20:D och då kan dom inte ta alla mina körkort längre för en piss miss ;D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?