Korv...

Ja...då sitter man här nuh när man gjort de man ska...nästan iaf måste åka till affären men egentligen orkar ja inte...
usch va allt suger just nuh...Aphål...

Suttit och svetsat hela dagen...ganska skönt endån..
Fick mig en så sju i helvetes stöt i dag när ja svetsade....haha..händer inte ofta men denna var en ordentlig än :P
tror de blir så när jorden inte ligger på som den ska :P

annars har de väl inte hänt så speciellt mkt...

Usch känner mig bara negativ i dag...

Sorry...

Gör mig glad någon?
Håll om mig någon?
Ge mig bara lite värme....
Postat av: Norman
2009-02-11 / 19:27:50

Händer mig också väldigt ofta, tror man tänker för mycke när man har ett självständigt yrke och inte är beroende av varandra Ps Fattar att du inte vill ge mig din msn, men vore endå kul att få ett svar=) ds


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-11 / 19:39:33

jo de e kanske så :O jo men ja gav dig min msn på lunar på mailen.....


Postat av: Norman
2009-02-11 / 21:29:53

Jag tror de kan vara så har man folk att prata med hela tiden så tänker man ju inte så mycket;D Jag såg de:D tack sötnos=)


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-12 / 16:33:14

nae de e snat men ja orkar inte med dom på jobbet ibland :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?