LÖRDAG!

Vaknar ja och mår typ bajs :P kl ringer kl 11.00 för Cissi var tvungen att tvätta, för nuh har ja väntat i tre veckor på att få en tvätt tid ILLA BAJS HUS!
även i dag så skulle ja inte dricka...
MEEN som vanligt så blev de inte så..Cissi söp i dag IGEN
MEN de var en kul kväll..de börjar med att ja åker och plockar upp tommy som vanligt eller nått haha åker till min vän och jobbarkompis Tom, där sätter vi oss och dricker lite innan förfesten...
JA spelade trummor på de där spelet haha faan så KUL de var whihiii
sen vidare till Johan som hade den rediga 25 års festen i dag ( I går var bara en försmak)
de var mkt folk i går..men de var INGET emot vad de var i dag...
De fanns juh ett och annat rötägg som ni kanske läst innan...bra dumma brudar men men..
de förstörde inte min kväll inte
massa dricka och mkt roliga människor
Vidare ut på stan, vi skulle in på lascala Cissi har inga lösa pengar så hon lägger leget som pant tills ja tagt ut pengar där inne...men maskinen säger att de inte är godkännt...Cissi börjar fundera e ja dum eller vad? ja ska ha pengar på kortet...springer in till tom och ber och få låna 100 spänn av han...men även han får INTE ut några pengar...
då blir de vidare upp till automaterna för att få ut pengar ja testar att ta ut 100 spänn...och får ut...tom ska ta ut pengar han med men inte får han ut nått....JÄVLA SWEDBANK
(Ja kollade även i dag på mitt konto, och ja jag har pengar på kontot så ja e inte fattig) :P
då blev de cecil istället för de kostade inget att gå in där...men de var trevligt där inne med =)
kunde iaf köpa två öl för min hundring som ja fick ut WOW typ ^_^

Kvällen var bra, Måste även säga att ja e jäkligt klantig av mig...inne på apollo så hade någon spillt lite så där kommer Cissi och halkar hamnar på armbågen och de typ pissar blod :O aj aj ja har svin ont nuh haha

De e SYND om MIG :P







 
 
 
Postat av: Erik Normam
2009-02-08 / 23:55:32

Hahaha sånt är surt som fan när de händer ;D och stackrs din polare =/ och du ser inte så särkilt nykter ut ;P


Postat av: Erik Normam
2009-02-08 / 23:59:27

Edit: haha rofl såg ju att de var DU som hade drattat haha sry för missen=) så du heter cecilia;)? fint namn :D


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 00:05:22

haha...de e lungt gör lite ont men de går :P

nae Cissi Inte Cecilia ;)


Postat av: Erik Norman
2009-02-09 / 00:31:58

hehe förstår de, ser inte så skönt ut =/ hoppas du repar dig snabbt :D hehe okej Cissi är minst lika fint:D


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 00:39:38

hehe nae de e de inte heller :P

ja för fasen ja e juh halft en man typ haha inte ordagrant kanske :P

hehe mina päron var smarta ;)


Postat av: Norman
2009-02-09 / 02:33:30

hehe du är den snyggaste mannen jag har sätt isf =) hehe ja de måste jag säga att dom var=)

Sen tycker jag att de är jävligt coolt att du är svetsare :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?