Love <3

Livet har blivit heelt annorlunda sen ja träffade dig....och de är inte åt de negativa hållet....utan helt tvärtom
Känner mig så glad och sprallig när du är i min närhet...ja kan inget annat än leee...
 I Torsdags kl 22.54 fick ja höra för första gången att du älskar mig...
Jag blev så överlycklig..Och du vet att ja Älskar dig med...
Allt känns som en drömm...en så otroligt fin drömm...men som är så sann som den bara kan bli...
Jag har nog aldrig fått en sån respons från någon innan som du ger mig...de e du som visar vad du vill vad du känner och tycker...och de gör mig så glad att få höra allt fint du säger...ja känner att allt du säger är på redigt...inte bara några tomma ord...

Jag mår bra...För att du är min....<3








Och ni som nuh tycker att jag beter mig som en fjortis....ni kan ta och stoppa upp nått i arslet...för ni kommer aldrig ha nått att gämföra med de som jag har....
Jag är den jag är...ja SKRIVER precis va fasen jag vill...Vad jag känner vad jag tycker....
Om de nuh handlar om miljoner människor ja har skrivit om....så är de min ensak...de e inget ja skämms för eller ångrar....
Om ert syfte är att få mig må dåligt eller vad de nuh handlar om...så kommer ni inte lyckas...var de för några år sen så hade ni gjort det..men ingen jävlas med mig, för mig får ni inte ner...

Ska bli spännande att se vem de e som e så intresserad av mitt liv...tuvär så har inte den här människan som skulle hjäla mig haft tid...men de kommer, de kommer....
Och när de väl kommer då kommer ja SKRATTA, ( isf gör ja de redan men endån )


Har fått lite maggatarr eller vad de heter och stavas...inte så kul kanske...men de äter man piller för =)

I Kväll blire utgång...vart de blir och bär av de vet man aldrig...

C <3 M
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle
URL: http://halshammar.se 2009-02-28 / 14:36:59

vad sött:)


Postat av: Norman
2009-02-28 / 15:17:57

Härligt:D


Postat av: Ladrouse
URL: http://ladrouse.blogg.se/ 2009-02-28 / 18:37:55

Fin blogg!! (:


Postat av: Emma
2009-02-28 / 22:56:59

Oh så gött ! Kärlek finns inget bättre!! =)


Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle
URL: http://halshammar.se 2009-03-01 / 19:51:35

sv: tack sötis<3


Postat av: Ditt samvete
2009-03-01 / 20:49:41

Du tror att du kan skrämma mig genom att hota med att ta red på vem jag egentligen är. men mig skrämmer du inte, jag står för det jag tycker (att du är slampig, patetisk och fjortis) och att du får reda på vem jag är stör mig inte, för jag vågar se dig i ögonen och säga sanningen!


Postat av: Ida Hasselqvist
URL: http://hasselqvist.blogg.se/ 2009-03-03 / 14:01:24

sv: låter bra :D hur är det med dig då? Kram


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-03-03 / 18:48:07

sv: Emma!

Hehe nae de e gutt som fasen =)


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-03-03 / 18:52:24

sv: f**king "Ditt Samvete"



De finns inte ett gnutta hot i mina inlägg mot dig...Snarare jag som kan känna mig nertryckt av dig...så passa dig vad du skriver...de e lätt att åka dit om man har otur.




Postat av: irriterad.
2009-03-07 / 13:18:22

det är ju rätt patetiskt att du, "ditt samvete", inte ens kan namnge ditt inlägg om du nu står för vad du tycker. så, om hon nu inte skrämmer dig, coufh your name up.


Postat av: S.A
2009-03-07 / 18:35:42

Vem är killen? trodde först det va din pappa eller bror, men jag kan ha fel..ful va han iaf =) hade gött många kramar sandra


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-03-10 / 17:28:43

Sv: Irreterad:

Ja man kan juh undra...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?