MKT TREVLIGT!!!

Vad trevligt de är när folk är trevliga..speciellt när dom inte kan stå för vem dom är...haha
att du bryr dig om vad ja göra vad ja skriver...kan juh bara betyda en sak..och de vet vi juh alla eller hur?

Men Vill du veta en sak...du som e så trevlig...de e inte så svårt att ta reda på vem du är....bra va?
Illa för dig kanske...för du tror att du kan vara anonym...LOL

Sicken idiot...Visst håller ni med mig ;)

Hoppas du njuter av att läsa min blogg...ja får juh bara mer besökare vilket e trevligt...

Sug En Pinne....

Postat av: Du vet vem!
2009-02-23 / 09:37:22

Jag menade inte att vara elak, men tänk dej för, det ser inte bra ut när man läser din blogg och ser att du varit kär i fem stycken killar det senaste halvåret. vet du ens vad ordet kär betyder? du verkar bara desperat...


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-23 / 17:16:44

Vad det ser ut som bryr ja mig inte....jag skriver vad ja känner..JUST DÅ och om de ser dåligt ut bryr ja mig inte om....och hur fasen vill du att ja ska veta vem DU ÄR??


Postat av: Stora stygga vargen!
2009-02-23 / 19:22:47

Eftersom du kan se vem de är så kan du ju ta reda på det ganska lätt, sa du ju. ville mest bara påminna dig om att du låter som en patetisk fjortis med ditt "jag är såååå kär snack"

du får dig själv att framstå som billig, men jag antar att du hört den förut.


Postat av: Mariah
URL: http://mariahsjoberg.devote.se 2009-02-24 / 13:26:07

du som nu lägger dumma kommentarer kan ju suta, ta och bry dej om ditt liv i stället,, om du nu har nått och sluta klaga på andra.

skaffa dej ett liv i stället.


Postat av: Anonym
2009-02-24 / 14:45:02

måste faktiskt hålla med, du är ju bara för jävla pinsam!! hahaha, stackars lilla flicka!


Postat av: din andra halva<3
2009-02-24 / 18:43:15

Gumman, du har juh för faaan gått å blivit toffel, ta å hör av dej nån jäääävla gång. vi skulle åkt pulka, men fick typ dissen, sluta me de


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-24 / 21:08:58

Låt mig framstå som vad fasen ja vill...varför bryr du dig över huvudtaget?

Jo ja får reda på vem de är i morgon...sen blir de inte så kul kanske...


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-24 / 21:10:22

Har ni inget bra att säga kan ni lika gärna ta och lägga ner ert jäkla skit....

Moget


Postat av: irriterad.
2009-03-07 / 13:21:09

ät en korv.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?