Söndag!

I dag e de söndag....eller hur? :D
japp så långt mins ja iaf även att mitt minne håller på att svika mig.

Cissi har under denna vecka försökt att börja bli duktig...äta mer "Nyttig" så som morötter istället för godis och chips...
Knäckebröd istället för mjukt bröd..Annan "Nyttigare" dricka än cola (Som ja dricker hela tiden i vanliga fall)
Ja har även haft min första alkoholfria helg i mitt nya "Liv"  ( Om man nu ska kalla de nya liv :P )
Och i morgon är de första dagen denna vecka som ja ska ut och gå efter jobbet...vilket kommer bli varje dag när ja kommer hem i minst en timme..
ja känner mig oehört duktig..om ja endån kunde hålla i detta nuh...ja ska bara ge mig fasen på att allt ja vill ska gå bra med...ja dricker för mkt...ja håller på att bli fet,  gott upp i vikt...VILKET inte är alls kul...så nu måste nått göras..och ja börjar med detta...=)

Ja e duktig hähä




För övrigt känns de mesta ganksa bra nuh...ja har mina mål.
ja börjar komma över saker och ting...de insåg ja här om dagen....vilket e skönt..för de ledde endån ingen stans...

Ja har har min lilla "Flört" hähä vilket ja tycker e ganska kul...men tråkigt med vissa saker...men de e saker ja inte kan styra över tuvär...även att ja kanske velat ; )
Du e iaf söt och du e nog en snäll en med, känner dig inte..men de e de som gör de hela så spännade =)
Hoppas de blir film snart igen iaf, för som sagt de vore inte helt fel =)

Jobb i morgon...vilket ja inte e sååå pepp på men de måste göras annars så kommer de heller inte in några pengar..gubbarna på jobbet kan juh trotts allt vara ganska roliga =)

Mitt nya fin fina ord är Blubb Blubb Firre Fisk....vart ja fått de ifrån har ja INGEN aning om haha..ja e bra knäpp ibland =)

ha de / C
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?