Tråkigt =(

Man blir så lessen själv när ens kompis e lessen...man vet inte vad man ska säga eller göra..även att man skulle villja göra hur mkt som helst men de finns inget ja kan göra...
de enda ja kan säga är att tänk på de positiva....ja vet att de är sjukt svårt...jag vet exakt hur du känner dig för jag har och är i den sittsen....
gör bara inget dumt....för ja bryr mig och ja skulle bli lessen om nått hände....




För övrigt så har ja inte drukigt en enda droppe alkohol på HELA helgen...vilket ja e OEHÖRT stolt över...
de e en bra början på mina mål....om ja endån bara kunde hålla de....
och för att låta ennu duktigare så kan ja tilläga att, om man ska säga så så valde jag fel tid att bli mer nykter om helgerna...eller ja fel helg.....för i dag var de SJUKT mkt folk ute vilket de INTE brukar vara...så då känner jag mig ennu duktigare som inte druckigt nått...även att ja kunnat få hur mkt som helst gratis...JAG VAR UTE NYKTER :D
men ja var sjukt sugen att dricka men nej nej nej :P



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?