Tycker Om <3

 


Ja är SÅÅ glad...att ja har träffat dig....
Kan nog inte fatta att du tycker om mig...du e så söt, så snäll, du e bara så goo

Fick av dig här om dagen på msn...

Du är det bästa som har hänt mig på väldigt länge..
Du betyder så mycket för mig redan på sådan kort tid
så jag kan ju bara tänka hur bra vi kommer ha det sen när allt annat runt omkring har löst sig..=)
Du är Fin Du är omtänksam Du är min..=) kyss

DE KÄNNS SÅ OTROLIGT BRAAA...Finns inte ord hur glad ja känner mig....
Ja e trygg, och ja är kär :D
Postat av: Norman
2009-02-19 / 23:15:18

Super glad för din skull:D


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-20 / 17:54:45

Tack så mkt :D ja e med GLAD :D


Postat av: Skit du i de
2009-02-21 / 19:28:05

Men för fan din jääävla fjortis, ge dig nu, de är typ sextonde killen du skriver så om de senaste nio månaderna....


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-22 / 13:24:51

HAHAHA..... kul att du bryr dig..men de e saker du inte har med att göra så...du vet att ja kan ta reda på vem du är va?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?