Fri Helg Från Alkohol !

FREDAG!

I Fredags så...hum..ja va fasen gjorde ja då?
minnesluckor :O illa...
På dagen mins ja inte vad ja gjorde :O iaf inte nuh haha SHIIT VA DÅLIGT!
men men iaf på kvällen så drog ja med Tobbe och Jocke ner till abbes...var där en sväng spelade lite billjard....
var kanske inte på så bra humör så drog hem runt en tolv kanske...
kom hem drog en film och somnade..vaknade när filmen var slut sen gick ja in och la mig....
de e fasen sorligt att se hur lite man egentligen gör...och kommer ihåg...även att man var nykter....
strunt samma de e juh ingen mer än ja som ska bry sig endån :P

LÖRDAG!

Vaknar ja ganska sent... eller ja 12 ställde ja kl på  för att göra mig iordning och åka till ruda för att plocka upp emelie när hon slutade halv två...efter som ja kör som jag gör så var ja i Ruda innan halv två...sticker in till pappa i en 10-15 min snacka lite sen dog ja iväg...plockade upp henne....

När vi väl kommit hem till Emelie gumman så käkade vi lite kollade lite tv, spelade kort och fia med nuff (Som ja kallar de ) hähä och nått annat spel vilket ja inte mins namnet på :P
men de var kul iaf men tråkigt nog så har bilerna som vi tog försvunnit från min mobil av någon annledning...tråkigt men men... sen framåt en halv nio så drog ja hem för patrik va snart hemma...drog hem...tog mig ett mysigt bad med lite ljus och bara mös...
När ja sen var som ett russing efter att legat där i en si så där 2 timmar haha så drog ja vidare till kb till lite vänner...där satt dom och drack och INTE JAG =/ (men ja e stolt över mig själv så här i efter hand )
de var mkt mkt trevligt faktiskt =) sen så blev de att köra in Diana, Fanny, Tomas och Marie in till stan...hängde med dom ett tag upp till cecil men de kom så sjukt mkt folk så ja gick ner mot abbes..där satte jag mig tog en cola ( Aja baja mig, men bättre än en öl )
träffade endel folk man kände...johan kom full som ett svin så ja tyckte ja skulle vara snäll och köra hem han...så de gjorde jag...sen var de hem till sängen och somnade runt en si så där två halv tre....
och i dag vaknade jag vid hum...2 tror jag när micke ringer...vad han ville vet ja inte han hade väl tråkigt när han var ute med hunden hehe...
ja jag vaknade iaf..sen har ja typ inte gjort mkt alls i dag...
Lagat lite mat tills jobbet i morgon städat och plockat....duktigt Cissi :D

( Ja vad dom sysslar med på bilderna vet ja inte...de var kära PO som började haha..de var roligt iaf =) )



 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?