Negativa saker....?

Kanske ska börja tänka på alla negativa saker?
Allt som gör mig lessen och arg som har med dig att göra?
Men HALLÅ!!! va faan e de som e negativt med dig?
Hade ja tyckt negativa saker om dig hade jag väll inte tyckt om dig så förbannat mkt?

Kan du inte bara inse att den som värkligen Älskar DIG  finns RAKT framför dig?
Allt skulle bli såå mkt lättare då....

Fattar du inte att så som ja känner för dig har ja inte kännt för NÅGON?
Inte ens Christian som ja levde med?
Fyy så arg ja blir på mig själv att ja ens känner så här för nått ja inte kan få någonsin i hela mitt liv....
Skulle de bara finns rätt tillfälle....så skulle ja tala om för dig rakt framför dig att ja faktiskt älskar dig....
Visst e de konstigt? De tycker ja med ska ja säga dig....
ja har funderat miljoner gånger på om de värkligen är så att de e dig ja tycker om eller om de bara e för att ja känner mig så ensamen?
Men den rätta sanningen e den att de e dig ja tycker om....visst känner ja mig ensamen men de har jag varit förr....

Så här länge har jag aldrig hållt kvar i nått ja vet är kört...ja har bara gott vidare och träffat någon annan....Varför? ja de vet ja inte...ja kan göra samma sak nu om ja vill....men INGET känns rätt...de har funnits tillfällen...men ja har stoppat det...

Om du endån bara kunde ge mig en chans..en enda chans så ska ja visa dig.....
Ja gråter varje jäkla dag för din skull....

( Ja sa att ja Älskar Dig.....vill bara påpeka att de är den sanna sanningen, hur sjukt, dumt, idiotiskt, och allt vad de nu kan vara är..så är de så...vare sig jag vill eller inte...)

Postat av: Anonym
2009-01-22 / 19:16:14

gumman då :(

jag stör mig på pojkjäveln som inte kan fatta vad han går miste om!


Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-22 / 19:16:46

glömde visst skriva mitt namn :O


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?