Student igen...

Då var de dax för Studenten igen fast i kalmar denna gången...Nettan Fettan som tar studenten så vi ska dit i dag....



Läget för dagen är att ja har så SJUKT ont i magen, ont i min jävla rygg och är trött och grinig....
MEN de får la gå det med...sen när vi kommer hem ska vi bära ut alla katonger och skit sen möblerna vi köpt...
Börjar få iordning på allt här hemma nuh känns så otroligt sköönt...


Jag har bestämmt mig för att ja vill köpa mig en symaskin så ja kan börja göra någon nytta...ja har såå många ideer i huvudet på vad jag vill göra...
och ja hoppas på att de finns folk som kanske är lite intresserade av att köpa lite sen när ja kommit igång :D
men nuh ska ja plocka in tvätten som ja tvättade i går...

tack och hej levepastej
Postat av: jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-06-11 / 01:33:50

sv: klart jag är blond, det vet du väl (; höh


Postat av: jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-06-24 / 12:01:56

jag har nu kommit till det stadiet där jag återigen inte har pengar på telefonen... mycket irriterande. men jag ska försöka höra av mig ändå :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?