Lördag!

I dag är det lördag, som ni vet var vi och kollade på 2012 i går...och ja kan bara säga så att..Den var jätte bra, men kanske inte såå bra som jag hade förväntat mig, men den är HELT klart värd att se...
Den håller på i 2½ timma, så man måste kunna sitta still och hänga med för att förstå vad som händer...

Tänk om detta skulle hända år 2012..shit då hade ja nog tagit livet av mig själv....eller ja, kanske inte hehe.
 
Vi vaknade vid tolv, av att det smäller till ordentligt ute i vardagsrummet....hum, undra vad det kan vara,
Jo en av våra katter hoppar upp på en sån där IKEA hylla som är kass, vad händer då, jo den far ner med en jäkla smäll och allt som står på den....TUR vara att det inte var hyllan över tvn då vet ja inte vad ja hade gjort.

Nu är vi iaf vakna och, ja vi gör inte mycket nu Baby åkte iväg precis för att hjälpa sin bror med nått, men han kommer snart..ja funderar på om ja kanske ska ta och sy nått?

Men ja vet inte redugt vad...
Vi får se vad det blir...

Vad ska ni hitta på i dag/Kväll?
Postat av: Natat
URL: http://lifeofnat.blogg.se/ 2009-11-14 / 15:03:12


Postat av: Nat
URL: http://lifeofnat.blogg.se/ 2009-11-14 / 15:03:39

Sv: Jadå allt är bra sj? =)


Postat av: Ness
URL: http://sness.blogg.se/ 2009-11-14 / 16:30:34

inte jag heller, dom var grymt söta :]


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2009-11-15 / 02:35:49

heeeej vännen!



förlåt för jag inte har svarat på ett tag men jag har varit helt borta från bloggvärlden. blev ganska så jättesjuk så jag bara låg och var helt borta från omvärlden överhuvudtaget. skitjobbigt har det varit, men nu är jag tillbaks igen, frisk och kry. är dessutom tillbaks på jobbet den här helgen. skönt är det!



vi har faktiskt parat vår sötnos innan och fått en kull superfina ungar. min sambo tycker dock det räcker med att hon fått en kull men jag vill ha en gång till. det var så mysigt. får köra med övertalning ett tag så får jag säkert som jag vill, har ju hittat en lämplig hane och allt! ;)



vad händer i ditt liv nu? hoppas din helg ser roligare ut än min!



kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?