Rubrik...

I dag har ja som vanligt inte gjort nått spännande...
känner att ja har lite smått tråkigt liv nu när man bara går hemma och gör inget...det tar kol på mig, tro det eller ej.
ja sover bort hela mina dagar nästan iaf...
sover till kl elva, går upp glor tv, sitter här och bloggar och försöker få folk intresserade av min blogg, men utan resultat?

Och heller är det ingen som säger vad ni är intresserade av att läsa, eller vad man kan förbättra, jag har lixom hela dagarna på mig....

ja skulle kunna sitta här och skriva ett inlägg i minuten, men det skulle inte vara så kul till slut att läsa för så mycket har ja inte att berätta.

I dag har jag iaf vart med min vän och snart mamma Emelie. vi eller, ja hon drack kaffe ja tog en choklad kaka istället, kollade på tv...
Gissa vad....förlossningskliniken haha hur roligt skulle inte det se ut om någon såg oss...en som e på tjocken och en som längtar så efter att vara och det sitter och glor på ett sånt program...
jag hade iaf tycket det hade varit gulligt :P

I morgon..ja vad händer då?
ja kan gissa mig till i dag att det blir lika spännande som i dag...men kom gärna tillbaka för att se vad ja hittar på...
man vet ju som sagt inte vad som kan se...

Postat av: linneagrahn
URL: http://linneagrahn.blogg.se/ 2009-11-04 / 22:09:32

sv: tack så mycket :) din var också jättefin!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?