Tävling Med Färgadelinser.com

Nu drar vi igång en ny tävling, Som kommer hålla på i 2 Veckor.

I denna tävling kommer det finnas TRE vinnare av varsitt par
färgadelinser.
Dom färgerna som ni tävlar om är dom tre nya färgerna ifrån
 Freshlook Colorblends. 
Men ingen går lottlös, ALLA som deltar i tävlingen får 10% rabatt på alla färgade linser.

♣ Freshlook Colorblends Brilliant Blue
♣ Freshlook Colorblends Gemstone Green
♣ Freshlook Colorblends Sterling Grey







Tävlingsregler:

Ni som har blogg:

Berätta om tävlingen i din blogg.
♥ Länka till IissiC.se &
www.fargadelinser.com
♥ Kommentar i detta inlägg och berätta att du deltar i tävlingen,
   Och Skriv vilken färg du vill ha!
Svara även på frågorna:
Vad kostar nu Freshlooks nya linser hos www.fargadelinser.com?
Varför är du intresserad av att använda färgade linser?
Glöm inte skriva i din e-mail

Ni som inte har blogg:

♦ Kommentara i detta inlägg att du deltar i tävlingen.
  Och Skriv vilken färg du vill ha!
♦ Svara på frågorna:
Vad kostar nu Freshlooks nya linser hos www.fargadelinser.com?
Varför är du intresserad av att använda färgade linser?
Glöm inte att skriva din e-mail.


Vinnarna presenteras den 9 December!


Lycka till!!!

Postat av: M I R A B E L L E
URL: http://mmirabelle.blogg.se/ 2009-11-25 / 20:18:52

shuuue sweetie! :D



do u remember me? du har varit här förut & jag VET att du älskar den ;) släng in en komentar eller två och få lika många tillbaka :o puuuus :*


Postat av: Yuki Yoursic
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/ 2009-11-25 / 20:35:52

du är med tillagd^^



kan man delta i tävlingen fast man bor i finland? :)


Postat av: MERI*
URL: http://merigulin.blogg.se/ 2009-11-25 / 20:55:10

Hej !

Jag är med och tävlar =)

Skulle gärna vilja ha de blåa, eftersom jag har mörkt hår och bruna ögon, tycker det skulle varit snyggt att ha blåa till mitt mörka hår :)

Färgade linser kostar 199kr tror jag ?

[email protected]


Postat av: Anonym
URL: http://linnnoren.blogg.se/ 2009-11-25 / 22:28:17

hej, jag är jätte gärna med och tävlar, har blondt hår och skulle vilja ha mer blåa ögon.

Och färgade linser kosta runt 199 kronor - Jag får hålla tummarna :) /http://linnnoren.bubbleroom.se/


Postat av: Yuki Yoursic
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/ 2009-11-25 / 22:42:31

brukar inte ha tur med såna här men håller tummarna och Är med och tävlar ^^



Skulle vilja ha Freshlook Colorblends Brilliant Blue,



har alltid velat kunna ändra min ögonfärg, och har alltid velat ha blåa ögon och skulle jag vinna skulle jag ha chansen att kunna variera min ögonfärg från bruna till blåa, och tror att min ljusa hårfärg skulle passa bra till blåa ögon. Det skulle bli så sjukt snyggt.^^



linser utan styrka kostar 199 kr och med styrka 219 kr från fargadelinser.com



[email protected]


Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥
URL: http://jessicalillsmeds.se 2009-11-25 / 22:44:23

Tyvärr blev du inte någon av de 20 första! Allt bra med dig annars idag?


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2009-11-26 / 00:38:13

fan va roligt. jag vill också till ullared. var inte så längesen jag var där, men ändå. tycker det är sjukt jävla skoj! :) du får shoppa lite för mig med. hehe. fast där kommer nog vara sjukt mycket folk. vi var där lönehelgen förra månaden och jag pallade typ inte efter ett tag, så himla mycket folk. och det är nog tyvärr ännu värre denna månaden eftersom det är sista innan jul. :/



var bor du förresten?! det kan inte vara såå långt ifrån mig om du nu ska shoppa på ullared ;)


Postat av: Linn
URL: http://linnnoren.blogg.se/ 2009-11-26 / 11:31:46

jag är jätte gärna med och tävlar om ett par färglinser. Jag skulle vilja ha ett par riktigt blåa linser. Skulle vara super snyggt.. Jag har länge tänkt att beställa ett par färglinser eftersom jag vill ha färgen

Freshlook Colorblends Brilliant Blue Utan Styrka eftersom att jag länge har velat haft blåare ögon till mitt ljusa hår.. men det har aldrig blivit av.

Men de kostar i alla fall runt 199 kr utan styrka och med styrka kostar de runt 219 kronor på fargadelinser.com..




Postat av: Babypink
URL: http://jennysbloggmix.blogg.se/ 2009-11-26 / 18:44:19

Hej

Jag är med i tävlingen.



Färg blå önskar jag om jag vinner.

Svaret är: Utan styrka 199kr med styrka 219 kr



Jag har gjort ett inlägg här:

http://jennysbloggmix.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-fargade-linser.html


Postat av: Bella ♥
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/ 2009-11-26 / 19:12:48

Jag är med i tävlingen x)



Svar: Utan styrka 199kr & med styrka 219kr.

Jag är intresserad av att ha färgade linser för att sedan jag var pytteliten har jag alltid velat ha blå ögon & skulle vara kul att se hur jag såg ut i blå ögon (:

Jag vill ha i färgen BLÅ som sagt, utan styrka <3



Tack för en rolig tävling! <3



Psst!,Mejl bifogad uppe ;)


Postat av: Emanuel Nilhzon
URL: http://snyggeman.blogg.se/ 2009-11-27 / 23:14:16

Svar: Linserna utan styrka kostar 199kr och linserna med styrka kostar 229kr.

Dom linserna jag är mest intresserad av är dom som har den gröna färgen, dels för att min flickvän och många av mina vänner påstår att jag skulle passa bra i gröna ögon, men också för att det skulle vara riktigt roligt att se hur man ser uti en annan ögonfärg :P


Postat av: Emanuel Nilhzon
URL: http://snyggeman.blogg.se/ 2009-11-27 / 23:37:13

Svar: Linserna utan styrka kostar 199kr och linserna med styrka kostar 229kr.

Dom linserna jag är mest intresserad av är dom som har den gröna färgen, dels för att min flickvän och många av mina vänner påstår att jag skulle passa bra i gröna ögon, men också för att det skulle vara riktigt roligt att se hur man ser uti en annan ögonfärg :P


Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/ 2009-11-29 / 17:26:24

Hej :D

Jag vill vara med :)

utan styrka 199 ;- med styrka 219 ;-

jag skulle så gärna vilja vinna för jag har alltid undrat om jag skulle passa i en annan färg på ögonen. och det här är min chans om jag skulle vinna! jag skulle verkligen bli överlycklig!

Jag har blont hår så den kristallblåa färgen skulle nog passa. jag håller mina tummar nu! :D

Massor av kramar! /Amanda


Postat av: Jasmine
2009-11-29 / 23:22:48

Jag är med!



Utan styrka kostar ett par 199:- och med styrka 219:-

Om jag vann skulle jag vilja ha gröna linser eftersom jag tycker att gröna ögon är så himla fint (har bruna)

och jag skulle vilja se mina kompisars min är jag kom med gröna ögon!



Håller tummarna ;)


Postat av: Malin
2009-11-30 / 11:32:32

Hej! Jag är gärna med och tävlar om färgade linser!



De färgade linserna utan styrka kostar 199 kr och de med styrka 219 kr.



Anledningen till att jag vill vinna är för att jag nyss genomfört en laseroperation och därmed blivit av med mitt synfel, och därmed glasögon. Skulle älska att kunna få en ny ögonfärg som komplement till mitt nya utseende :)


Postat av: Malin
2009-11-30 / 11:39:35

Äsch, blev så till mig över tävlingen att jag glömde skriva vilken färg jag skulle vilja ha... ;)



Egentligen så spelar det ingen roll för alla färgerna var fina men måste jag välja så gärna de som heter True Sapphire.


Postat av: Malin
2009-11-30 / 11:44:20

suck

Ursäkta spammet men jag kan uppenbarligen inte läsa idag...

Freshlook Colorblends Brilliant Blue är mitt slutgiltiga svar :)


Postat av: Maja.
URL: http://mcaria.blogg.se/ 2009-11-30 / 12:00:30

Eftersom jag har svart hår och mörkbruna ögon så skulle jag vilja testa att ha blåa. Så om jag vinner vill jag ha Colorblends Brilliant Blue, de kostar 199kr utan styrka.

Håller tummarna:)


Postat av: V I K T O R I A
URL: http://tycjan.blogg.se/ 2009-11-30 / 15:54:54

Jag vill Vara med! :)

Utan styrka: 199:-

Med syrka: 219:-

Jag skulle vilja ha de kristall blåa!

Och jag skulle bli ass Överlycklig! :)

Har alltid önskat blåa ögon,och super kul med skillnad ibland! :)

Hållertummarna! :P


Postat av: V I K T O R I A
URL: http://tycjan.blogg.se/ 2009-11-30 / 15:57:40

Jag vill Vara med! :)

Utan styrka: 199:-

Med syrka: 219:-

Jag skulle vilja ha de kristall blåa!

Och jag skulle bli ass Överlycklig! :)

Har alltid önskat blåa ögon,och super kul med skillnad ibland! :)

Hållertummarna! :P


Postat av: Roya
URL: http://royaeivazi.blogg.se/ 2009-11-30 / 18:52:51

Hej Iissic!!

Jag skulle vilja vinna dem gröna linserna. Utan styrka kostar de 199:- med styrka 299:-

Jag vill jättegärna ha dem gröna för att jag är brunett och har mörkbruna ögon, så därför har jag alltid velat ha gröna linser,men har aldrig haft råd(de har liksom inte varit det jag har kunnat spendera pengar på). I allafall du kan titta in på min blogg då jag har skrivit och länkat om dig! :D


Postat av: Roya
URL: http://royaeivazi.blogg.se/ 2009-11-30 / 21:00:31

hej, nu har jag lagt in inlägget. datorn krånglade nämligen. kommentera gärna. :D


Postat av: LINN
2009-12-01 / 22:17:31

Jag deltar i tävlingen! :)

De nya linserna från Freshlooks kostar

med styrka: 199 kr

utan styrka: 179 kr



Om jag vann hade jag velat ha färgen "Freshlook Colors Blue" Utan styrka.

Jag är intresserad av färgade linser för att det är alltid kul med lite omväxling och sen så med det bruna långa hår jag har så tror jag att det skulle bli jättefint! :) Oftast har jag ingen tur med sånthär men denna gången är det värt ett försök för linser är något jag verkligen skulle vilja ha! :)


Postat av: LINN
2009-12-01 / 22:23:33

färgen jag vill ha på linserna: Freshlook Colorblends Sterling Grey



jag ursäktar, det blev fel med färgen i förra :)


Postat av: evamar
URL: http://evamar.blogg.se/ 2009-12-05 / 22:42:48

Jag är gärna med och testar helst de blå eftersom jag har gröna ögon. De grå verkar inte funka? Färgade linser verkar som ett rligt och enkelt sätt att förändra sitt utseende radikalt och jag skulle gärna testa det och se hur många som märker det. När jag plattade mitt lockiga hår häromdagen såg nästan alla att något var annorlunda men flera gissade på att jag var osminkad!!!



Linserna är nedsatta till 179 (utan styrka) och 199 (med styrka).



PS. En länk finns här:



http://evamar.blogg.se/2009/december/fargade-linser-9-december.html


Postat av: Lillan
URL: http://tavlingstipsarna.blogg.se/ 2009-12-05 / 23:12:30

jag är med. skulle vilja vinna ♣ Freshlook Colorblends Brilliant Blue fär att förstärka den dassigt gråblå färgen i mina egna ögon.



svaret är att ust nu kostar de 179utan styrka och 199 med styrka.



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/december/fargade-linser.html



trevlig helg!


Postat av: Petra Isaksson
2009-12-05 / 23:15:56

Jag vill gärna vinna ett par stereling grey linser.

För att hade varit så kul att prova på hur det är/skulle se ut med färgade linser. Något nytt och kul till nyårsfesten :)



Med stryka kostar de 199 och utan 179 kronor :)


Postat av: Carola L
URL: http://mammamuh.blogg.se/ 2009-12-06 / 10:02:59

Jag skulle vilja vinna Freshlook Colorblends Sterling Grey



Detta eftersom jag egentligen inte har någon "riktig" färg på mina ögon.

Med stryka kostar linserna 199:- och utan styrka 179:-



http://mammamuh.blogg.se/tavla/2009/december/vinn-fargade-linser.html


Postat av: Hanna
2009-12-06 / 10:07:26

Jag är med och tävlar!



Jag skulle vilja ha Freshlook Colorblends Sterling Grey. Jag vill ha färgade linser för att jag tycker att det är så himla vackert när man har mörkt hår och ljusa ögon, men jag har bruna ögon naturligt... Jag skulle vilja ha chansen att byta ibland!



(Jag såg dessutom att färgen jag valde passade bäst på personer med bruna ögon, så det var ju passande att det var den färgen jag ville ha!)



Just nu kostar de nya linserna 179:- kr utan styrka, och 199 :- med styrka.



Nu håller jag tummarna!


Postat av: Sandra
2009-12-06 / 16:22:01

Jag vill delta! Tack för att också vi utan blogg får delta =)

Om turen var på min sida skulle jag önska mig "Expressions Colors Brown Utan Styrka".

Jag vill använda linser för att jag alltid har varit förjust i riktigt bruna ögon!

Jag har inte kunnat använda linser förut, eftersom jag var med om en olycka som skadade mitt ena öga när jag var 7 år gammal. Nu, för ett par månader sedan, fick jag äntligen tillåtelse att använda linser! Så det skulle vara roligt att testa!



Just nu kostar de nya linserna 179kr utan styrka och 199kr med styrka.


Postat av: marty
2009-12-06 / 16:59:03

hej. jag skulle vilja ha brilliant blue. jag har bruna ögon egentligen. men vore fräckt att byta lite. roligt att se om folk märker att man bytt ögonfärg med. :):) svaret är 179 kr utan styrka och 199 kr med.


Postat av: Madeleine Petersson
2009-12-06 / 19:11:50

Jag skulle vilja vara med :)

utan styrka 199 kronor & med styrka 219 kronor.

Jag skulle vilja ha blåa, men skulle också gå bra med gröna eller gråa!

Har länge velat ändra färg och testa lite olika men har aldrig blivit av. Hoppas på att kunna vinna och äntligen få testa :) kram


Postat av: Tovis
2009-12-06 / 19:37:21

Är oerhört gärna med!

Har alltid drömt om att få testa sådana linser, då min egen ögonfärg är riktigt trist grå/grön-melerad.

Skulle verkligen vilja prova på hur det känns att vara riktigt blåögd - "Brilliant Blue" låter alltså som något för mig :)



De utan styrka kostar 199:-, och de med styrka 219:-.

HOPPAS på tur nu, detta skulle verkligen liva upp min tillvaro som höggravid och smått uttråkad ;)



Blogglänk: http://tovis88.wordpress.com/2009/12/06/247/


Postat av: Sandra
2009-12-06 / 22:23:04

Oj, jisses så dum jag är som inte såg det. Förlåt min dumhet!

Om jag vann skulle jag önska mig "Freshlook Colorblends Brilliant Blue".

Ursäkta en gång till :)


Postat av: Katrin
URL: http://kakatrin.blogg.se/ 2009-12-07 / 13:33:47

Hej! Jag är gärna med och tävlar.



Om jag vinner så skulle jag vilja prova på färgen "Freshlook Colorblends Sterling Grey". Jag tycker att grönt är en väldigt skön färg och det skulle nog passa min hårfärg.



Freshlooks nya linser hos www.fargadelinser.com kostar: Utan styrka 179:- och med styrka 199:- .

Anledningen till att jag vill prova färgade linser är för att jag aldrig använt det innan, och det skulle vara riktigt spännande att testa. Jag har levt med mina bruna ögon hela livet och en liten förändring skulle uppskattas. Det vore helt enkelt roligt att testa något nytt! :) Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Kram! :)


Postat av: Katrin
URL: http://kakatrin.blogg.se/ 2009-12-07 / 13:35:01

Hej! Jag är gärna med och tävlar.



Om jag vinner så skulle jag vilja prova på färgen "Freshlook Colorblends Gemstone Green". Jag tycker att grönt är en väldigt skön färg och det skulle nog passa min hårfärg.



Freshlooks nya linser hos www.fargadelinser.com kostar: Utan styrka 179:- och med styrka 199:- .

Anledningen till att jag vill prova färgade linser är för att jag aldrig använt det innan, och det skulle vara riktigt spännande att testa. Jag har levt med mina bruna ögon hela livet och en liten förändring skulle uppskattas. Det vore helt enkelt roligt att testa något nytt! :) Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Kram! :)


Postat av: Katrin
URL: http://kakatrin.blogg.se/ 2009-12-07 / 13:36:08

Klantig som jag är så skrev jag fel färg på första kommentaren, ledsen för det! Grönt ska vara det rätta, inte grått. :P


Postat av: Cilla
2009-12-07 / 14:45:22

Hej söta du!

- Tyvärr har jag ingen blogg så jag kan inte länka, men min e-mail skrev jag in i rutan här ovanför..

- Jag önskar mig nyansen Gemstone Green

- De tre nya FreshLook Colorblends kostar 179:- utan styrka eller 199:- med styrka

- Jag skulle vilja prova färgade linser därför att min ögonfärg är svårbestämd och skiftar i grått, blått, grönt.. Jag har alltid önskar att de antingen vore isblå eller just läckert gröna. Hoppas att jag får chansen att prova i jul!:)


Postat av: nathalie
2009-12-07 / 22:42:56

jag är jätte gärna med!

Linserna kostar just nu 179kr (utan styrka) och 199kr (med styrka)

Om jag vann skulle jag vilja ha de blåa (Freshlook Colorblends Brilliant Blue) för att jag är brunögd och skulle vilja ha lite variation och är blond egentligen så det skulle nog se fint ut! Skulle vilja testa iallfall! Hoppas verkligen på tur nu, blåa ögon skulle vara sjukt coolt att testa! :D


Postat av: Ylva
2009-12-08 / 22:19:52

Åh, är jättegärna med, såhär i sista sekunden :)



Har alltid varit så missnöjd med min trista ögonfärg - och skulle bli så himla lycklig över chansen att få prova något annat, om bara för en dag :)

Skulle välja Brilliant Blue om jag vann!



Svaret är: De kostar 179:- utan styrka och 199:- med styrka.



Ha en skön kväll!


Postat av: Jessica
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/ 2009-12-09 / 01:56:13

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna ett par "Gemstone Green"! Så fina! =)



Svaren på frågorna:

1. De kostar nu 179:- utan styrka och 199:- med styrka!

2. Jag skulle vilja använda färgade linser för att jag har alltid velat testa på hur det är att ha en annan ögonfärg och tycker att det vore så roligt att få testa på något nytt! Speciellt gröna ögon tycker jag är så vackert så skulle betyda så mycket att få testa den färgen. Jag skulle bli glad om jag vann! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-ett-par-fargade-linser.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica


Postat av: Johanna Öberg.
2011-12-01 / 18:18:00

Jag är med och jag skulle vilja ha bruna om jag vann!



Har alltid varit mittnöjd med min grön/gråa färg och skulle vilja prova på nått nytt o fräscht, har nämligen funderat på att köpa ett par bruna linser, så vore ju helt toppen o vinna ett par särskilt nu till jul också!



Har aldrig tur på tävlingar men håller tummarna!



/ Johanna



1. De kostar 179kr utan styrka och 199kr med styrka!


Postat av: Johanna Öberg.
2011-12-01 / 18:18:23

Jag är med och jag skulle vilja ha bruna om jag vann!



Har alltid varit mittnöjd med min grön/gråa färg och skulle vilja prova på nått nytt o fräscht, har nämligen funderat på att köpa ett par bruna linser, så vore ju helt toppen o vinna ett par särskilt nu till jul också!



Har aldrig tur på tävlingar men håller tummarna!



/ Johanna



1. De kostar 179kr utan styrka och 199kr med styrka!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?