Läget!

I dag är läget så här....
Jag vaknad upp i princip exakt kanske runt halv sju i dag på morgonen...Trött som man är vid den tiden så yrar man omkring och försöker hitta lite kläder....Det är i princip så att man struntar nästan i vad man tar på sig för ja ska juh bara köra min käre sambo till jobbet. som ni redan vet så e jag själv hemma och ledig med betalt ;)
MEN...jag är endån duktig att jag håller mig vaken och går inte och lägger mig även att jag kan och får...
Nä så blir det inte, istället så tvättar jag lite i dag kollar lite på tv plockar och fixar....
Jag vet inte hur många gånger ja har hört den där reklamen nuh "dax för Fredags mys" visst den är härlig men lite tjatigt i längden :P

Ja som sagt fredag i dag...och den 25 = Lön det är nog den goaste dagen på månaden tror jag.
I kväll blir det nog bara en film och lite mys, i morgon bestämde min käre sambo att vi ska till kalmar och vara där hela dagen. Handla och kolla och äta god mat och avsluta med bio på kvällen =)
Visst låter det underbart ^_^

Söndag....ja så långt har ja inte planerat men det blir nog en lugn dag vad jag kan se.
sen så börjar man jobba igen på måndag vilket som är mindre kul...Men men ja har ju inte så långt kvar att jobba så dom pengarna som finns får man ju kämpa för att få.

Nä nu måste jag ner till tvätten men först måste jag ta en cigg.
Visst e det äckligt....Ah jag vet :P

Puss och kram
Postat av: Anonym
2009-09-25 / 15:20:09

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?