tjooho!

God dag, god kväll eller god morgon det väljer ni själva.
jag är iaf hemma från en lång dag =D
Som ni kanske vet så har vi varit i Kalmar och shoppat, vilket gav goda resultat.
Efter det skulle det ha blivit bio men mitt i allt så blev det lasergame...andra gången i mitt liv som jag spelar det det är kul, jobbigt och svettigt meeen det kan det faktiskt vara värt ibland =)
det var tjejerna mot killarna, vilket gav resultat av killarna vann den första ronden och vi tjejer spöade killarna i andra ronden vilket var ganska kul faktiskt =) det bevisar juh bara att vi inte är så mkt sämre ;)
efter en 40 min springande inne i nästan ett helt mörkt rum åkte vi hem slappade ett tag och funderade över vad som skulle avsluta våran kväll....
Det blev förstås krogen hehe så ja nuh har vi precis kommit hem.
meningen var att vi skulle gå ut nyktra vilket vi gjorde men kanske inte så nyktra när vi nu e väl hemma...men heller inte skit fulla...blev faktiskt bara två öl och en drink :D

Nu sitter jag bara och väntar på att min älskade älskling ska komma hem igen, vi ville förstås ha en pizza att äta så här på kvälls kvisten hehe

Men men....nog med skrivande på fyllan...för nuh blir det mat och sängen...

sov så gott.

Ps: bilder för dagens utflykter kommer i morgon Ds.
aah ja får inte glömma...jag reserverar mig för stavfel i kväll haha natti

Pussar/ C
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?