*Gäsp*

God morgon..Nu är ja vaken, har nog sovit i MASSOR av timmar :O

I går gjorde vi ganska mycket, vi skulle ju även gå ut i går...Men väldigt konstigt nog så hade jag först beslutångest om jag ville dricka eller inte.
jag ville först med  ut för att hålla dom sällskap, men ju längre jag satt i soffan desstu tröttare blev jag.
Jag gick in i sängen en stund för att vila, och ja de slutade ju med att jag somnade och vi inte gick ut alls...

Jag har nog aldrig vad jag kan minnas tackat nej till att gå ut? eller iaf inte varit så seg så ja somnat?

mycket konstigt det där...
Ja somnade nog runt 7-8 tiden i går och vaknade nu vid halv tio.


Snart är det dax att pka ut till Mickes jobb och jobba...som alla Söndagar :P Suck

Hoppas ni haft en bra helg och en fortsatt trevlig Söndag!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?