Jag hatar dom!!!

Gissa vad jag fick i går....
Jo P- böter. Jag blev så OTROLIGT arg...
Jag åkte hem vid lunchen för att gå ut med Cindy. Ja kom hem ca tio i tolv, sprang upp och hämtade henne och gick sedan ner. då var kl ca 11.55 12.00.
Går sedan upp slänger i mig maten på några minuter sen springer ja ner igen för att åka tillbaka till jobbet.
När ja kommer ner så ser ja Gubb J**** sätta lappen på min bil. ja ber han snällt att inte sätta dit den.
Men han ger sig inte jag blir rasande och skriker på han. ( Tycker nästan, men bara nästan synd om han.)
Jag fick iaf böter. men efter att jag kommit till jobbet igen kollar jag vilket klockslag han hade skrivit. Han påstår då att han stått där ute i 10 min. han skrev från kl 11.58 till 12.08 och det är rena BULLSHITEN. jag var nere med hunden några min efter 12.00

300 spänn är väll kanske inte något att skrika för. Men 300 är 300, det kan man göra en hel del på.

Jaja det jag ville säga är. JAG HATAR ER. Buhuuu...

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?