Reade Me I Am A Scrapbook

Jag måste bara ge min vän Jessica en chans. Ni kanske mins att jag sa att en av mina bästa vänner flyttar utomlands och ska plugga. Jo det är HELT sant...hon är iväg och allt värkar gå som det ska.

Nu har vi tjatat på henne om att skaffa sig en blogg..och det har hon nu gjort. Skrivit sitt första blogg inlägg, om ni är sugna på att veta lite om hur det mesta går till och hur det är att plugga utomlands så kika gärna in på hennes blogg..för den är värd mycket uppmärksamhet tycker jag.

Dock så är bloggen inte i det finaste lagret ( haha ta inte illa upp gumman) Men jag ska iaf se till så ja får fixa den. men ge den en Chans iallafall...


http://readmeiamascrapbook.blogg.se

Postat av: Cindy Åkesson
URL: http://cindy.webblogg.se/ 2010-08-05 / 03:17:35

Tack så mycket haha :) Såg det, vad kul! :D


Postat av: Tips
2010-08-05 / 06:33:52

Men hennes blogg går ju iallafall att läsa utan att få ont i huvudet. Du måste börja använda ett enkelt typsnitt och framförallt plocka bort dom här hemska färgerna. Många med mig läser nog bara dom två första raderna här, sen klarar man inte av mer. Tyvärr.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?