Sjuk!

Hej mina kära läsare!
Nu är det så att jag har blivit sjuk =( HUR orättvist är inte det? nu när jag väl ha jobb och har ca 2 veckor kvar att jobba innan pengarna slutar flöda in...
Varför ska man bli sjuk NU för? Jag är väll aldrig sjuk i vanliga fall!

Jag har ännu inte sjuk anmält mig till jobbet, tänkte jag skulle vänta till i morgon och se hur ja mår. Börjar inte fören 9 så jag hoppas att jag frisknar till.

Jag somnade som ett litet barn när ja kom hem och sen kom Älsklingen in och petade på mig vid kl 8 och sa att det var mat, som tur var fick ja i mig endel iallafall.

Om det är lite dålig uppdatering i morgon beror det på....
1: jag jobbar 9 -21
    eller
2: Jag ligger hemma och spyr som en gris.

Puss & Kram
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?