Helluu!

Heej, nu är ja ÄNTLIGEN hemma....fy vilken seg dag de har varit i dag...
Nu ska ja bara ta de lungt resten av kvällen!

Ska snart käka Pizza, och mysa.

Hörs senare
Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-02-05 / 20:32:45

nu hände det där alldeles nyss. men sen funkade det direkt efter. konstigt. det kom upp sån ruta. :(



har du frågat blogg.se vad det är för fel?



nej jag vet, jag kan inte heller det här med photoshop alls. har inte ens det på min dator. men jag hade säkert lärt mig om jag orkat sätta mig in i det. men det är så himla mycket och jag har inte den tiden känner jag. kanske om man blir gravid om några år så kan man ta itu med det då när man går hemma. haha. :)

får ha det som plan i livet. :)


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-02-05 / 20:45:52

nej kunde inte ta bild nu för jag är på jobbet. har inte mobilkameran här. :(

men nästa gång. det händer lite titt som tätt. så det lär säkert hända imorgon igen. ska gå in på din blogg massor med gånger imorgon så jag kan fota det! :)



jag kör lite nutrilett och äta lite mat och massor med frukt och grönsaker. men jag har syndat litegrann. men inte på långa vägar så som det var innan jag började med detta. så är supernöjd! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?