Jävla BLOGG.SE

Ja precis, tycker inte ni att blogg.se har problem väldigt ofta nu förtiden?
Ja har inte kunnat gå in på min blogg på hela kvällen, fören nu...enligt MIN mening suger de.....


Skärpning från BLOGG.se`s sida


Nu tänkte ja egentligen lägga in ett Video klipp, men jag är inte längre sugen på att sitta här, efter som ja har försökt att komma in hela kvällen, så de får vänta tills i morgon istället.

Nu ska ja kolla på TV och mysa!

Natti Natti gott folk.
Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-02-05 / 00:24:55

knasigt. det är så himla irriterande när det inte funkar. men jag tar en bild när det händer nästa gång så lägger jag antingen upp den på min blogg eller skickar den till dej på nåt sätt.

det har varit så skitlänge när jag skullat gå in på din iaf. men nu funka de! ;)



jo det har tagit mig massor med timmar att få ordning på min kära sida nu. men det är fortfarande lite kvar. :(



hur ser helgen ut för din del då?

förresten, är det du själv som gjort din header på photoshop?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?