Kalsonghäng!

Ja...de har jag typ roat mig med hela dagen :P
Flyttat ihop Rean och sen bytt platts på på alla kalsonger i hela butiken  =)
Bara för att jag jobbade över i Måndags så fick ja sluta 2 timmar tidigare i dag, så med andra ord slutade jag 4. Så efter lunch så började jag med mitt Kalsonhäng....
Så jag har jobbat hårt i dag :P tog mig 2 timmar att göra det där...
Då är de inte bara att flytta på allt, utan ja måste plocka ner allt torka av. hänga upp och kolla så de var alla storlekar och allt sånt...


Men ja måste säga, att hänga om kalsonger gjorde att min dag gick mycket snabbare...
Vem kunde tro det?
Postat av: Matilda
URL: http://lbm.blogg.se/ 2010-02-24 / 21:27:50

Tack så mycket , vad snällt ! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?