SNYGGA!

HUR SNYGGA är inte dessa?
Kommer ni ihåg att jag var på ett Nelly high heels party i kalmar innan nyår...(eller om de var på nyår) jaja jag mins inte...
men iaf dom första 99 tjejerna som gick in först den kvällen fick välja ett par skor från den nya kollektionen, som nu har kommit ut...
Jag var som sagt lite full när jag valde skor, så ja kom inte ihåg hur dom såg ut..
Men i dag när ja kom hem så hade jag fått hem dom ÄNTLIGEN...

Dom sa att man fick ett par skor för 1000:- men de roliga är, ja gick in och kollade vad dom kostade och dom kostar 349:- de gör inte mej nått men man behöver inte ljuga ;)

Nu är de bara ETT problem kvar....KOMMER ja kunna gå i dessa?
Äger inga och har aldrig testat gå i så höga :P


Sen så var jag med och hängde om och gjorde fint i JC butiken i Västervik i dag...
Väldigt kul måste jag säg...Så på lunchen så var jag iväg på H&M och inhandlade mig två tröjor =)




Med andra ord har jag haft en bra men LÅÅNG dag...från 9-19 så ja, man kan säga att jag är väldigt trött nu :P
Så nu ska ja krypa ner...

I MORGON kommer min NYA design =D
Ja kommer ha den snyggaste bloggen EVER :P


God Natt
Postat av: Matilda
URL: http://lbm.blogg.se/ 2010-02-23 / 01:22:27

Så snygga skor !! :D


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-02-23 / 18:53:00

bra bild på dej! :)



jag har verkligen inte hunnit med bloppisbloggen! :( har haft fullt upp med jobb och skit.

men jag hittade en superbra sida. kolla in kladbyte.se

:)



förresten, du måste säga till när du ska ner och hälsa på dina släktingar nästa gång så får vi ta en fika! ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?