Bilder från det bästa nyåret någonsin!

Nu kommer det ( Lite ) bilder från mitt nyår...
Vi var ju i Kalmar och firade det nya året med vänner...Och jag kan bara säga det att detta Nyåret var det bästa någonsin för min del..
Man kan inget annat än tycka att det var en super kväll...Vi var nog en 15 personer, vi käkade drack och hade det skit trevligt...

Jag hoppas att ni andra har haft ett lika bra nyår som vi hade...

Tack alla för en otroligt underbar kväll!





















Det kommer komma upp endel videoklipp lite senare...men jag måste ta bort och "pipa" endel som sägs och gör i endel...på grund av vissa omständigheter ;)
Postat av: Filip
2010-01-02 / 15:52:22

Fan vilka grymma bilder på oss:-D... Tusen tack för en otroligt trevlig kväll... Peace


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?