Vänner eller inte?

Har funderat nu i några dagar....på lite olika saker..men framförallt på vilka som egentligen är ens riktiga vänner?

Just  nu vet jag inte vad ja ska skriva...men ja känner endån att ja är tvungen att skriva av mig...men de får ju inte bli fel lixom...

Jag är väl ingen person som har många vänner, Men ja har få och riktigt nära vänner...
Men på senaste har ja börjat fundera!
Jag kanske har ändrats som person sen ja träffat Micke, men de ska väl inte ha någon betydelse när de gäller vänner?
Om det är riktiga vänner så finns dom väll endån kvar när man har pojkvänn?
ja menar som person har jag väl inte ändrats...de är bara de, när man har sällskap så blir ju allt annorlunda..
Eller har ja helt fel?

jag har inte blivit en tråkigare människa för de, jag är ju den ja var innan bara att de kanske ha tillkommit vissa saker eller försvunnit!

Frågan ja ställer mig just nu...VILKA är mina riktiga vänner egentligen?
Jag nämner inga namn, men jag vet en som finns där och du vet vem du är. mer än så behöver ja inte säga om denna personen...

Men lixom...Hallå? vart tog dom andra vägen?
de vore ju bra och veta om jag har gjort nått fel...vad ja kan göra för att det ska bli bättre..eller om ni helt enkelt bara hatar mig och inte vill umgås med mig längre...
Var så goda och berätta det för mig då...vore underbart, för just nu....just nu har ja ingen aning.

För tillfället låter ja detta vara sagt på detta vis...

Men komigen...tänk, vart försvann allt?
Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-01-18 / 20:09:04

haha katter är alltid roliga, nästan i alla fall. eller ja, dem blir vad man gör dem till! :)

man får uppfostra dem rätt så blir dem som man vill ha dem. det tror i alla fall jag på!



mm jag tänkte lägga ut alla mina recept efterhand som jag tillagar dem! det är så himla kul! :)


Postat av: EN MASJÄVEL
URL: http://mandyego.blogg.se/ 2010-01-18 / 22:58:18

haft en bra dag idag då raring?



jag kollar tv nu :D


Postat av: JULIA♥
URL: http://julialinnea.bubbleroom.se 2010-01-18 / 23:56:40

sv: ja visst kan jag vara de=))


Postat av: JULIA♥
URL: http://julialinnea.bubbleroom.se 2010-01-19 / 17:34:59

sv: jag förstod närstan de, men jag visst ju inte om du tänkte ha en till ;) har veckan börjat bra då?=)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?