Förstörd dag!

Usch, vilken dag man kan ha ibland. Ja vaknade vid 11.15 av att mobilen ringer. Dom ringer ifrån jobbet och frågar vart jag är?!?!
Ja fattar ju inget efter som ja är ju ledig i dag och i morgon....men nej, då hade ju en blivit sjuk och då hade dom lagt in mig på besched. och ja hade ju glömt kolla det i går kväll... så det var upp och iväg.
Var på jobbet på en kvart. PUUH säger ja bara.

men när ja kommer till jobbet så kollar ja mitt besched och då ser jag att jag bara hade önskat mig en kort dag alltså 06.00 - 13.00. och med det menas att dom bara kan boka in mig mellan dom tiderna. men det hade dom ju inte gjort utan mellan 11 - 21.
Ringer då till bemanningen och berättar som det är, så dom fick sätta in en annan efter tre så då fick ja gå hem...

Vilken jäkla tur, men dagen är ju förstörd endån, vi som skulle göra en del saker i dag.. =(
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?