Galen? Beroende?

Ja, jag tror faktiskt det. Jag älskar ju att fixa med naglar och grejer..funderar även på om man ska gå en kurs för att lära sig lite mer. Målade ju mina naglar här om dagen men jag kan bara inte låta bli att göra nya. Så det ska ja roa mig med nu tänkte jag. Naglarna måste ju passa till kläderna man har hehe.

I kväll ska vi ut med en båt som kallas Räkbåten, det är en tur på ca 3 timmar. man dricker lite och äter en massa goda räkor. det kommer bli så mysigt =D
Givetvis ska ja ha min nya klänning som jag är förälskad i hihi. ja visar bilder på mina naglar lite senare!
Postat av: Fröken M
URL: http://frokenmela.blogg.se/ 2010-07-16 / 14:39:51

ja, damma är bland det tråkigaste jag vet så med lite prydnadssaker går det åtminstone fort ! det gillar jag =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?