God morgon!

God morgon alla söta där ute...jag måste först be om ursekt för en dålig uppdatering. Men det är ju faktiskt fint väder ute så man sitter ju inte direkt vid datorn hela dagarna.

Nu har jag iallafall vaknat, fick sovmorgon i dag vad SKÖNT. Det är nämligen så att Micke har semester i två veckor nu så jag slipper gå upp vid 6 varje morgon och köra han till jobbet, Jippi.

I går skrev jag ju om att vi satt och drack öl i värmen, och det gjorde vi faktiskt. Dom har varje onsdag en utställning av bilar nere i hamnen, och det är alltid massor med folk. det var faktiskt mysigt.
Men vi gick även hem vid kl 9, så det var lixom en bra myskväll.



Cindy var självklar med och kikade runt bland alla fina bilarna.
Det är första gången hon är med ut bland så här mycket folk och andra hundar.
Och jag måste säga att hon är såå grymt duktig.
Hihi hon har även börjat skälla med, men det låter ju som det gör med.

Nu ska jag försöka få liv i min kära  älskling och se vad vi ska hitta på i dag.
Hoppas ni får en varm och skön Torsdag!

Postat av: Sophie
URL: http://krystaldream.blogg.se/ 2010-07-01 / 11:03:27

Sv: Kul att du gillar min blogg! :) Följ den gärna med bloglovin! Jag kommer att ladda upp mycket tips och guider :)


Postat av: Sophie
URL: http://krystaldream.blogg.se/ 2010-07-01 / 13:03:13

Sv: Vad kul! Jag lägger till din blogg! :)


Postat av: lindabindaaa
URL: http://lindaasunesson.blogg.se/ 2010-07-01 / 18:10:27

helt sjukt hur söt hunden är!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?