God morgon.....God eftermiddag!

God morgon! Shit säger ja bara...ja ääär såå trött....ja vaknade upp vid 15.00, och jag vill gärna sova mer...

Jag fattar inte riktigt HUR jag lyckades vara vaken från 21.00 - 07.00...det var SEEGT.

Strax efter elva i natt så satte vi igång med att förbereda maten tills i dag, vi bakade även en banan sokerkaka :D MUMS, städade ur alla skåpen och fixade i köket tills klockan 3  i natt..efter det var det ännu segare att hålla sig vaken. Efter som det vara lungt och så så hade vi inte mycket att göra. från typ 3 till 7 gjorde vi inget alls, och tiden gick så otroligt sakta. men JAG klarade det Hihi.

Dock så slocknade jag med en gång när jag kom hem, och vaknade upp nu som sagt...
I dag ska ja inte göra nått alls...kanske baka Hehe...


Hoppas ni får en varm och skön Söndag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?