Såå SÖÖT

ja måste berätta en så sjukt gullig sak som hände i dag hihi.

Jag och Baby och Cindy var och badade en sväng vid sju tiden i kväll...
Vi sprang runt och barnslade oss en massa. Efter en stund bestämde ja mig för att ja skulle bada. så ja tar av mig kläderna och börjar gå i vattnet. Varav Cindy och älsklingen sitter på stranden. Cindy är inte så värst förtjust i vatten och hoppar gärna inte i självmant. Men när jag hade kommit ut en bit i vattnet så får min älskade Cindy lite panik av att jag försvinner ut i vattnet. Hon kutar allt vad hon kan och hoppar i vattnet för att simma ut till mig.
Jag trodde jag skulle döö, så OTROLIGT gulligt av henne. Kändes nästan som om hon ville rädda mig eller nått.
Du är så duktig min sötnos.

Kanske låter lite barnsligt eller nått men jag tyckte det var jätte stort hihi...



Nu ska vi strax gå och lägga oss. Även att ja e ledig i morgon så behöver man en massa sömn.
Efter som ja kör Micke till jobbet vad halv sju varje morgon så är det inte alltid jag går och lägger mig...så ja är typ lika trött som han.

Sov så gott

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?