Avskedsfest För Min kära vän Jessie!

I Fredags efter jobbet så åkte jag till kalmar för att umgås och ha det roligt med min vän Jessica, och självklart alla mina andra vänner.
Det är ju nämligen så att Jessica ska flytta till L.A för att plugga inrednings design!
Jag är så avund på henne att hon vågar at ett sådant kliv in i ett helt nytt land helt ensamen. Hon är en bra tjej och hon kommer att lyckas med det hon vill lyckas med.
Jag önskar dig ALL LYCKA gumman, jag kommer sakna dig sp enormt mycket.

Jessie i mitten!


Tjej snack inne på toan, hehe


Anna






För alltid! <3


Tack alla för en helt underbar kväll!

Nu är det dax för mig att krypa ner i sängen brevid min älskling, ja ska upp och jobba 8 - 16 i morgon, sen är ja ledig Ons, Tors. Och jobbar sen heela helgen buhuuu

natti natti

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?