Det är som att vara mamma!

Jag fick ju hem min lilla Bebis i går som som flästa kanske vet om. Det har gått jätte bra och hon är så söt ^_^
Vi har gjort en liten valphage där hon kan vara, så hon känner sig trygg. Så där fick hon sova i natt och det gick jätte bra fram tills kl 04.15  i natt då sitter och hon piper. Och är jätte kissnödig.
Så ja klär på mig lite kläder så snabbt ja bara kan och går ner med henne så hon få kissa.

Det var ju väldigt kallt ut i dag på morgonen, så hon frös som bara den, hon visste inte om hon ville in eller om hon skulle kissa...men det gick tillslut. sen gick vi upp och jag lägger ner henne i sin korg igen.Men 5 min senare så piper hon igen. ja tar upp henne och korgen och lägger henne mellan mig och älsklingen...sen somnar hon gutt.
Vid kl 08.45 så vaknar jag av att jag får en härrans massa pussar på munnen, då är det Cindy som tycker att det är dax att vakna igen...Hihi hon är bara föör gullig =)


Hon älskar sin blåa filt och sin rosa gris, som luktar mamma...grisen gav vi till henne när vi hälsade på henne för ett tag sen.



Jag vet att det kanske bli lite väl mycket inlägg om just Cindy nu, men jag hoppas att ni förstår att jag bara är så lycklig ;)

Postat av: Jessika
URL: http://piicniic.blogg.se/ 2010-06-20 / 16:25:05

haha nää ja vet i fasiken huuur ja kunde missa de.. ;P Ja, rabattkoden ha kommit... så ska in o kolla i kväll...



Söööötaste lilla hunden du ha skaffat... smälter här.. :))


Postat av: tycj(a)n<3
URL: http://tycjan.blogg.se/ 2010-06-20 / 16:41:08

SV; Bara bra ;)

Händer idag dÅ? :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?