Minns ni?

Minns nu hur stor min walk in closet var innan vi flyttade?




Nu är min " Walk in closet" inte större än att den får plats på ett kort.
Känns så lessamt. Men jag får göra et bästa av situationen.



Föresten, jag har fått sommarjobb nu. Jag börjar redan på Måndag, men bara som brevid gång för att lära mig hur saker funkar och så.
Det ska bli riktigt kul, ja ska jobba inom omsorgen med psykiskt sjuka. Ja gjorde det 2007, och det är nog det bästa jobba jag har haft.


Måndag 7-16
Tisdag 15 -20
Onsdag 7-16
Torsdag 15-20

Happy Happy

Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-06-03 / 14:06:26

bli inte förvånad om vovven är borta en dag! ;) då kan du hitta den hos mig. den är ju sååå söt. man faller direkt.



mm nästa vecka kommer bebisarna om vi räknat rätt! ;)


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-06-03 / 18:11:44

men gnäll inte, jag har bara vanlig garderob. du har i alla fall en walkin. var glad för de gumman!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?