New Neils!

Nu har jag tagit mig i kragen och målat nya naglar.
det blev ganska enkelt denna gången.

Klister mallarna kan ni oftast få tag i affärer som har endel nagelsaker. Kostar inte många kronor alls.
Jag själv köpte mina från Tradera.
(Du kan även ta en penna och måla former med, om du inte har mallar)

Börja som vanligt med att fila till formen du vill ha.
När du är nöjd fäster du mallarna på naglarna.



Jag använder mig av Depend nagellack till 90%.
Det är både bra och billigt, Kostar mellan 20-40Kr
Måla sedan dit den färgen du valt, ta bort mallen innan det torkat.
( Du som inte har mallar, ta en liten pensel ex en smink pensel, och måla konturen efter dina pennsträck, fyll i resten med den vanliga penslen)




Om du vill, fäst fast några söta detaljer!


Glöm inte att lägga på topp lack, för en längre hållbarhet.
(Ett lager samma dag som du målat naglarna, och gärna ett dagen efter.)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?