OTUR!

Ja det kan man lungt säga, förbannade garage.
Att dom inte ens kan fixa dörrar som inte blåser igen....GRR

Jag ringde vaktmästaren och berätta vad som hade hänt...och bad dom kolla på om dom kunde göra nått åt dörrarna. Men senare fick jag tillbaka: Vi har varit och dragit och slitigt i dörrarna och det är omöjligt att dom kan blåsa upp.

JA MEN VISST ja LJUGER så klart...Varför skulle jag ens göra det?

Skit samma det är som det är och ja måste punga ut 6000:- till mitt försäkringsbolag för att dom ska laga det...
6000:- är inte bara att plocka på ett träd...

Börjar fundera på om jag tagit sönder någon spegel av något slag? 7 års olycka?

(Finns ennu mer på andra sidan...)

=(

Postat av: Sophie
URL: http://krystaldream.blogg.se/ 2010-06-30 / 13:35:36

Aj Aj, det såg inte så kul ut :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?