Spännande Men Jobbig Dag!

I dag har jag jobbat på det nya jobbet för första gången...det har varit ortoligt spännande och roligt, men det tar på krafterna till max.

För er som inte vet så jobbar jag nu med Psykiskt funktionshindrade, så det är väldigt speciellt...
Tuvärr kan jag inte berätta mer än så på grund av tystnadsplikten jag har.

Nu har jag iaf duschat och håller nu på att laga mat, sen blir det en film och sängen...Jobbar från 7-16 i morgon med..skulle egentligen jobbar 15-21 men jag ändrade det så jag jobbar dom tiderna Onsdag Torsdag istället.

Mickes son kommer nämligen i morgon, och ska vara hos oss en natt...han har inte varit här sen förra sommaren.
Så det ska bli spännande, han är bara 5 år så han är en SÖT lite pojk, och oehört smart ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?