Varm dag!

Puuh, jag antar att det inte bara är jag som tycker det är sjukt varmt ute i dag..
Skulle ju iväg med Emelie och Luna och sola, men jag känner att jag håller mig nog inne.
Både jag och Cindy dör nästan av hur varmt det är...

På tal om Cindy, hon är så söt..
Hon tycker inte om sin sele, ifs är den lite för stor..men det går...
Sen tycker hon heller inte om att vi börjat använde koppel, hon vägrar att gå och är jätte grinig hihi
Fram tills i går har hon fått springa fritt på baksidan, men efter som hon inte lyssnar lika bra som i början så fick vi börja med sele och koppel.
När hon sover ligger hon och tuttar i drömmen typ..låter jätte GULLIGT hihi...

Ja, i morgon är det ju midsommar...Vi vet inte redigt vad vi ska göra än.
Vi kanske ska grilla men inget som är bestämt än, så vi får väll se.

Vad ska ni göra på Midsommar?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?