Bebben - Kanske om en Vecka!

I dag har ja som sagt varit med Emelie...Vilket alltid är lika roligt...
I dag så åkte vi runt till olika tryckerier här i stan, för jag har en ide som jag gärna skulle vilja genomföra.
Vad kan ja inte säga än, men förhoppningsvis så kommer de gå som jag vill..

Efter allt letande tog vi en milkshake på donken sen så åkte vi ut till gunnarsö och tog en lite promenad...väldigt skönt ute i solen i dag =) men de blåste ganska mycket där ute...







Sedan var de dax att åka hem till Emelie, de började bli ganska kallt...
Så då fick ja se hur dom hade gjort iordning Bebis rummet...
När jag stod där inne och kollade, så kände ja bara hur sjukt mycket avundsjuk ja var...
Jag vill med ha en bebis och göra så där fint och sött till....(Dock så var allt inte klart i rummet)





Sen kom Patrik hem, och då blev de full rulla med att fixa i köket igen, dom vill bli klar tills Bebisen kommer, och dom har endel att göra.
Så efter som vattnet var avstängt i köket fick vi diska i badrummet..Haha de är nog första och sista gången jag gjorde det....Men man får alltid uppleva något nytt varje dag, även att man kanske inte tänker på de.


BEBISEN, ska vara beräknad om ca en vecka...vi får se om den håller tiden, om den kommer tidigare eller senare.
Hon har haft jätte mycket sammandragningar under dagen, åååh vad spännande de ska bli :D




Kärleksparet! (dock helt osminkade)




De har varit en rolig och bra dag i dag, och i morgon ska ja hjälpa till med deras kök igen...=)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?