God Kväll!

Heej!
Nu är jag äntligen hemma, har ätit och är nu mätt och belåten!

De är vad de tar för mig att komma till ro varje dag efter jobbet...
Man ska handla, laga mat, äta och eventuellt städa lite....ja och nu är kl snart 8 snacka om vilket surt liv man har för tillfället :P

Jag nämde ju att de ska komma upp nya flikar under "For Sale" och även saker till dom flikarna....
Det är ju så, det SKA komma upp..men jag vet inte riktigt när ja har tid och ork. Jag hoppas på att det är klart till nästa vecka iaf.

Jag tror även att de är många av er där ute som kommer gilla den nya fliken ;)

Ni får helt enkelt kika in då och då och se om det har tillkommit nått =) BRA VA ^_^

Nu ska vi lägga oss i soffan och kolla på Where the wild things are!

 Någon som har sett den?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?