Jobb sökande!

Ja...Jag har inte haft tid med nått annat än att sitta och skicka in massor med jobba ansökningar...

Jag kan tala om att de suger ganska mycket....Jag bara önskar och drömmer om att ja skulle kunna få ett jobb nu, slippa vända på varenda krona varje månad för att kunna klara sig...
detta gör en så deprimerad.



Men till en glad nyhet, för er som är nyfikna, så fick jag ett sms av min vänn Emelie i dag att dom var på väg till BB....
OOOH ja är SÅ glad för hennes skull, kände de nästan på mig att de vara dax snart, efter som hon hade sånna sammandragingar i förra veckan.
För hennes skulle hoppas jag de går snabbt och bra, ja vet hur rädd hon var/är för att föda...
MEN jag vet att de kommer gå så bra som möjligt.

Nu väntar jag bara på att jag ska få höra nått ifrån dom så allt har gott bra.

Jag önskar dig lycka till gumman, Love You
Postat av: Matilda
URL: http://lbm.blogg.se/ 2010-03-08 / 20:22:30

Ingen fara alls ! samma här faktiskt , det flyter på även om man är lite trött :(


Postat av: JULIA
URL: http://julialinnea.bubbleroom.se 2010-03-09 / 12:38:17

sv: ja verkligen! Själv ska jag snart traska iväg i mina converse, skinnjacka och solbrillorna tar jag fram också, härligt=)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?