Söta Öronhängen!

Är du sugen på att köpa handgjorda smycken?
Under denna fliken kommer det finnas smycken av olika slag, Endel är dyrare än andra.
Priset varierar beroende på hur mycket arbete som lagts ner.

Alla smycken som läggs upp här, kan man få i rent silver. Men då måste man även tänka på att de kan ta lite längre tid att få sin vara, då smycket görs efter beställning.
Även priset blir då dyrare.

Alla smycken som det inte står att det är silver, är försilvrade.
Vissa smycken finns bara i ett ex antal

Leverans tiden kan variera, beroende på hur många beställningar som kommer in.
Men mer om den informationen får ni när ni beställer.
( Frakt tillkommer, pris beror på vikten )

Är det något annat ni undrar över eller är sugen på att köpa nått så E-maila [email protected]



Alla dessa öronhängen kostar 35:-
( Jag ber om ursäkt för dom suddiga bilderna. Men jag hoppas ni ser iaf. )



Postat av: bella
URL: http://bellida.blogg.se/ 2010-03-20 / 21:54:38

Supersöta.

Sv: Bara tittat på film och sovigt. Sj?


Postat av: bella
URL: http://bellida.blogg.se/ 2010-03-21 / 10:54:26

Hej! Jag har en tävling på min blogg om en länkning i en vecka. Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att kommentea 2 inlägg på min blogg.Gå in på bloggen för mera "info". Du är väll med?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?